006-normal.jpg005-normal.jpgMinä tulevana kesänä täytän neljä vuotta , olen kova nukkumaan paitsi aamulla 04 -06 on puuhattava kaikenlaista. Huomaa teipillä suojattu kännykän  laturijohto ja harmaa kuvansiirtokaapeli,joka on jo kadessa osassa.

pappilan%20h%C3%A4t%C3%A4vara%20001-norm

Emäntäni Annukka on kertonut ottavansa minut mukaansa Egyptiin kun lähtee jos joku todellinen kissaystävä ei ota yhteyttä ja pyydä minua omakseen ja seurakseen täällä Suomessa. Sekin on mahdollista. Eli kerron nyt,että en tiedä miten minun tässä käy inshaa Allah.

Siirillä on monenmoisia kokemuksia sijiskodeista Suomessa kun olen talveksi lähtenyt Egyptiin. Nyt olen sillä mielellä,että otan Siirin mukaan jos luontevasti ei ilmesty uutta sijoituskotia jostain. Etsin pysyvämpää ratkaisua niin Siirin kodin kun oman Egyptinikin suhteen, sellaista,joka olisi meille molemmille hyvä.

001-normal.jpg004-normal.jpg